Ürününüzü paketleyerek en yakın Aras Kargo şubesine teslim edebilir ve ya 444 25 52 numaralı çağrı merkezinden kurye talebinde bulunabilirsiniz.
Şubeden teslim ettiğiniz kargoların takip numaralarını şubeden alabilirsiniz. Kurye ile yapılan teslimatlarda ise 444 25 52 numaralı çağrı merkezinden kargo takip numaranızı ertesi gün öğrenebilirisiniz.
Kargonunuzun teslimat durumunu Aras Kargo'nun web sitesinden takip edebilirsiniz.
Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?
Ürününüz Olegcassini.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası(*) kontrol edilecektir.
İade işleminin onaylanması durumunda iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda “ürün bedeli” 10 iş günü içinde tarafınıza geri ödenecektir.
İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise ilgili ürün adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir. Ürününüzün durumunu, "Hesabım"ın altındaki "Siparişlerim" sayfasından takip edebilirsiniz.
(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.
Yeni aldığım ürün kusurlu çıktı, ne yapmalıyım?
Ürününüzle ilgili yaşadığınız kusur sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 7 iş günü içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Başvurunuzun ardından size verilen ‘kargo gönderi kodu’ ile ürününüzü hiçbir “kargo ücreti” ödemeden geri gönderebilirsiniz.
Ürününüz olegcassini.com tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelemeye gönderilir. Yetkili Departman tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, Yetkili Departman'ın vereceği inceleme raporu doğrultusunda, ürün aynı ürünün yenisi ile değiştirilebilir, iadesi alınarak bedel ödemesi yapılabilir ya da onarımı gerçekleştirilerek tarafınıza geri gönderilebilir.
Ancak ürününüzdeki kusur, “kullanıcı hatası ” (çarpma, düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse; herhangi bir işlem yapılmayacaktır. Kırılacak eşya kategorisine giren (cam, ayna gibi) ürünlerin kargo görevlisinin yanında açılarak kontrol edilmesi gerekmektedir. Ürün hasarlı teslim edilmiş ise kargo şirketinden talep edilmesi gereken tutanak ile iade/değişim başvurusunda bulunabilir. Aksi takdirde iade/değişim talebi kabul edilmeyecektir.
"Ürünümü iade etmek istiyorum, iade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?" maddesindeki kurallara dikkat ederek Aras Kargo ile yukarıda belirtilen Merkez Depo adresimize ücretsiz geri gönderebilirsiniz.
Konuyla ilgili daha fazla bilgiye "Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?" sorusunun cevabından ulaşabilirsiniz.
Kusurlu ürünü Olegcassini.com.tr'ye nasıl göndereceğim?
Aras Kargo ile yukarıda belirtilen merkez depo iade adresimize iade/değişim talep ettiğiniz ürünleri ücretsiz geri gönderebilirsiniz.
Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?
Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 7 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Başvurunuzun ardından Aras Kargo ile yukarıda bulunan Merkez Depo adresimize ücretsiz olarak geri gönderebilirsiniz.
Ürününüz Olegcassini.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelenmek üzere işleme alınır. Yapılan inceleme sonrasında doğru ürün değişimi yapılarak ürün adresinize yeniden gönderilir.
"Siparişlerim" sayfasının sağ tarafından bulunan “İade et” butonuna basın. İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü seçerek iade formu sayfasında iade nedeninizi yazarak "İade Formunu Gönder" butonuna basabilirsiniz.
Mağaza iade ve değişim prosedürü
Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerin iade ve değişimi yapılmamaktadır.
Mağaza tadilat prosedürü
Web sitemizden satın aldığınız abiye ve gelinliklerin tadilatlarını mağazalarımızda yaptırabilirsiniz. Satın aldığınız ürün sezon kategorisine ait ise ürününüzün boy kısaltma, daraltma gibi tadilatları ücretsiz olarak yapılacaktır. Parça eklenmesi veya modelde değişiklik yapılması durumunda ücret bilgilerini mağaza yetkilimize danışabilirsiniz.
Online özel ve indirimli kategorisinden satın aldığınız ürünlerin tüm tadilatları ücretli olarak yapılacaktır.
Tadilatı yapılan ürünlerin iade ve değişimi yapılmamaktadır.
Tadilat öncesi mağazalarımızdan tadilat randevusu oluşturmanızı rica ederiz.
Mağaza yoğunluğuna bağlı olarak 10 günlük tadilat süresi uygulanabilmektedir.